loading...
مهدی محمدی
تبلیغات

مهدی محمدی بازدید : 86 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

ترانه سرا : فرهاد جهانی / تنظیم : مهران عباسی / ملودی و آهنگ ساز : امیرعلی زمانیان

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام توی رویاهام

67666.rozblog.com

متن آهنگ احمد سعیدی به نام توی رویاهام

توی رویاهام یک رو میدیدم

دنبالش گشتم و به تو رسیدم

داشتن تو رو آرزو کردم

با این آرزو روزام رو سر کردم

انگاری از اول قسمت همین بود

که دلو سپردم به تو خیلی زود

حالا دیگه عشقت همه دنیامه

تو هم منو بخوای من از خدامه

دلت بخواد دلت نخواد من

عشقم رو میریزنم زیر پات

من به صدات حتی نگات

عادت کردم و میمیرم برات

دلت بخواد دلت نخواد من

عشقم رو میریزنم زیر پات

من به صدات حتی نگات

عادت کردم و میمیرم برات

تگ دوم آهنگ احمد سعیدی به نام توی رویاهام

اینایی که میگم خوب یادت بمونه

به پات میمونم تا ابد عاشقونه

بهترین روزا رو ما با هم می سازیم

کنار هم از هر چی بی نیازیم

حالم خوب میشه میبینم.خوبه حالت

هر جا که بری خودم میام دنبالت

حالا که عشقت همه دنیا مه

تو هم منو بخوای من از خدامه

دلت بخواد دلت نخواد من

عشقم رو میریزنم زیر پات

من به صدات حتی نگات

عادت کردم و میمیرم برات

دلت بخواد دلت نخواد من

عشقم رو میریزنم زیر پات

من به صدات حتی نگات

عادت کردم و میمیرم برات

برای دانلود روی لینک مستقیم راست کلیک کنید وsave target asرو انتخاب کنید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از این سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 1,819
  • بازدید کلی : 17,846