loading...
مهدی محمدی
تبلیغات

مهدی محمدی بازدید : 1688 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

Ali Abdolmaakeli – Harf Nazan

دانلود آهنگ بسیار زیبای حرف نزن با صدای علی عبدالمالکی

 

Ali Abdolmaleki

دانلود در ادامه مطلب

                                                                          

67666.rozblog.com


آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۳٫۸۲ مگابایت

» دانلود آهنگ حرف نزن «

 

 

 

 

متن ترانه حرف نزن :

 

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن
ابرای غم رو پس نزن نزن نزن
به قلب خستم دست نزن نزن نزن
وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد
گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد
دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

تو قلب من نشستی
قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن
ابرای غم رو پس نزن نزن نزن
به قلب خستم دست نزن نزن نزن
وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد
گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد
دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

تو قلب من نشستی
قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن
ابرای غم رو پس نزن نزن نزن
به قلب خستم دست نزن نزن نزن
وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد
گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد
دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از این سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 1,654
  • بازدید کلی : 17,681